Start van onze vakantie naar Indonesië

20 juli 2019 - Schiphol, Nederland

Vanaf vandaag zal ik jullie op de hoogte proberen te houden van onze trip naar Java & Bali.

We zijn net ingecheckt en door de douane heengegaan, ik merk dat we allemaal gespannen zijn voor deze reis, we hebben er onwijs veel zin in maar hebben allemaal nog geen idee wat ons te wachten staat.

Ik zei ook al tegen iedereen het is de reis die ik (Sas) graag wilde gaan maken, maar naarmate de dagen voor vertrek dichterbij kwamen hoe spannender ik het zelf begon te vinden. Oke ik weet dat mijn roots daar liggen en dat is de reden waarom ik hier graag naartoe wil maar nu is het door het “onbekende” dat je toch ineens gaat nadenken over deze trip en dus terug gaan naar je roots.

Dat ik deze reis mag gaan maken met mijn gezin is voor mij onbeschrijfbaar, het doet onbewust heel veel met me.

Over 15 minuten gaan we aan boord en dan begint onze mooie reis naar Java en Bali.

Nogmaals ik ga proberen om jullie elke te vermaken of misschien vervelen met een leuk verhaal en mooie foto’s.

Tot de volgende blog.

Groeten,

de Broekies

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Martijn:
    20 juli 2019
    Lekker van genieten sas, ben heel benieuwd naar je verhalen als je terug ben!
  2. Broekhuizen:
    Komt goed man👍🏽👊🏽
  3. Daienne:
    Heel bijzonder zeg!
    Geniet ervan met jullie gezin😍
  4. Broekhuizen:
    20 juli 2019
    Dank je wel en komt goed☺️🌴☀️
  5. Kelly.:
    20 juli 2019
    Ben benieuwd! Geniet er zoveel mogelijk van! Mooi om dit met jullie gezin te kunnen doen. Ik zal met plezier jullie ervaringen lezen!
  6. Broekhuizen:
    20 juli 2019
    Genieten gaan we sowieso doen en zal zoveel mogelijk delen
  7. Karin:
    20 juli 2019
    Ik volg het graag !! Heel bijzonder en mooi met elkaar hoor
  8. Broekhuizen:
    Dat vind ik nou ook😂😂
  9. Simone:
    20 juli 2019
    Veel plezier! En onwijs gaaf om met het hele gezin deze reis te maken! Ik ben super benieuwd naar jullie ervaringen! En gezonde spanning hoort er ook een beetje bij😉!
  10. Broekhuizen:
    20 juli 2019
    Dank je wel Simon, en het komt goed hoor😂😂
  11. Dick Nieuwenburg:
    20 juli 2019
    Ben benieuwd naar jou verslag en zal het met plezier volgen 😃
  12. Broekhuizen:
    20 juli 2019
    Dat vind ik leuk om te horen Dick,👍🏽☀️
  13. Enrico:
    20 juli 2019
    Woww wat geweldig om dit samen met het hele gezin te doen. Bali staat ook op mijn lijstje. Dus ben heel benieuwd naar jullie avonturen. Voor nu " a safe trip "
  14. Broekhuizen:
    Dank je wel man👍🏽👊🏽
  15. Jerica Vos:
    20 juli 2019
    Leuk om jullie zo te volgen! Nogmaals heel veel plezier en geniet van deze mooie ervaring met zijn allen.
  16. Broekhuizen:
    20 juli 2019
    Dank je wel en komt goed☺️☀️🌴
  17. Hans Dissel:
    20 juli 2019
    Ik volg , als ik het zat word hoor je het wel ;-)
  18. Broekhuizen:
    Hahahaha dat snap ik Hans😂😂
  19. Wilma:
    20 juli 2019
    Wat een gave reis gaan jullie maken. Geniet en heb veel plezier!
  20. Broekhuizen:
    Dank je wel en dat komt goed☀️🌴
  21. David zirkzee:
    20 juli 2019
    Heel veel plezier allemaal.ik zal jullie zeker volgen.ben benieuwd naar jullie reis.wel gaaf hoor.fijne vakantie.
  22. Broekhuizen:
    Dank je welman👊🏽
  23. Ed Chavernac:
    20 juli 2019
    Goede reis lieve mensen !
    Wij volgen jullie ;)
  24. Broekhuizen:
    Dat is lief Fam. Chavernac. 💋👍🏽👊🏽
  25. Gerrit Schaaf:
    20 juli 2019
    Geniet ervan met je gezin.
    Hele mooie reis en gedachte....👍🏻👍🏻
  26. Broekhuizen:
    21 juli 2019
    Dat gaan we zeker doen, dank je wel
  27. Anneke:
    20 juli 2019
    Ik ga jullie zeker volgen buurtjes 😏
  28. Broekhuizen:
    💋💋
  29. Mike:
    20 juli 2019
    ik ben ook ' ingecheckt ' ! Save travels !
  30. Mirella:
    Echt super gaaf! Lekker genieten met elkaar 👍
  31. Anita Uittenbogaard:
    20 juli 2019
    T’is nu al leuk om te lezen, leuk geschreven! Ik ga jullie zeker volgen! Onze dochter gaat er in augustus naar toe. Geniet ervan😘
  32. Rob Stout:
    20 juli 2019
    Veel plezier familie Broekhuizen. Geniet er van. En wat leuk dat we het via je reislogger zo mee kunnen beleven.
  33. Gerda Batelaan:
    Super gaaf!
    Lekker van genieten !
  34. Marije:
    20 juli 2019
    Ohhh zo geweldig ❤️ Is jullie vanuit Zoetermeer zo gegund.. ik kijk uit naar jullie verhalen en ooit zal ik jouw droomreis hopelijk ook mogen maken.. back to My roots.. geniet geniet en geniet❤️

Liefs je zussie
  35. Theo Roes:
    20 juli 2019
    Enjoy en vooral genieten !!
  36. Broekhuizen:
    Dank je wel en dat komt goed☀️🌴
  37. Rob Tacx:
    20 juli 2019
    Veel plezier op jullie spannende ontdekkingsreis naar de roots van Sas. Geniet ervan. Wij volgen jullie van ons vakantie adres.
  38. Broekhuizen:
    👍🏽👊🏽