Luchthaven 2 Taipei

21 juli 2019 - Dayuan Township, Taiwan

Zojuist geland op de luchthaven van Taipei, op Schiphol hadden we een kleine vertraging van een half uur en hebben er ruim 13 uur over gedaan.

Omdat je gewend bent om in Europa te vliegen en dus ook de kortere vluchten hebt is wel een hele ervaring om in zo’n grote                      Boeing 777-300er te zitten en dus ook de luxe te zien in het vliegtuig. Allereerst kom je dus langs de business Seats waar je 1 en al luxe ziet daarna kom je bij de premium economy class en daar word de luxe al iets minder en dan kom je dus in de gewone economy class en je raad het al daar is de luxe nog weer iets minder en toch weer meer dan op de vluchten die je gewend bent. De mannen hadden geluk want die zaten op stoel nummer 40A,B en C en daar begint de economy class dus zit er niemand voor je en heb je dus beenruimte zat, de dames zaten daar achter op stoelnummer 41 C en D.

We settelen ons in de stoelen en gaan ons opmaken voor een reis van 13 uur, nu 13 uur later moet ik eerlijk zeggen dat het mij enigszins meegevallen is. Alleen vond niet iedereen het eten in het vliegtuig lekker😂☺️ Dus dat word nog wat de komende 2 weken😳ook daar moet ik eerlijk zeggen dat het mij goed gesmaakt heeft.

Nu zijn we op Taipei AirPort en wachten we om te gaan boarden voor luchthaven nummer 3en onze eindbestemming Jakarta.

Tot de volgende blog.

Groeten,

De Broekies

1. Anja:
    21 juli 2019
    Leuk om jullie reis een beetje mee te beleven. Succes nog met deze vlucht en we wachten weer op het volgende bericht😉
  2. Broekhuizen:
    😂💋
  3. Tonny van Rijn:
    21 juli 2019
    En nu genieten ik ben benieuwd naar jullie foto's en ervaringen
  4. Broekhuizen:
    21 juli 2019
    Genieten gaan we zeker en de foto’s zal je zeker nog zien
  5. Lizette:
    21 juli 2019
    Super leuk om jullie zo te volgen! Geniet lekker van deze mooie reis en van elkaar!☀️🌴🏖😘
  6. Broekhuizen:
    21 juli 2019
    Dank je wel Lizette dat gaan we zeker doen💋
  7. Denise:
    21 juli 2019
    Leuk om jullie te volgen, ga lekker genieten van jullie mooie reis
  8. Broekhuizen:
    21 juli 2019
    Dat gaan we zeker doen☀️🌴
  9. Ilonka:
    21 juli 2019
    Jij bent dat eten nog gewend van je vaders kookkunsten Sas... die kon dat heel goed!
  10. Broekhuizen:
    21 juli 2019
    Ik was ook het probleem niet😂😂😂 maar joel vond het niet zo lekker😉
  11. Cocky:
    21 juli 2019
    Eten went vanzelf , t is niet Aatje haar kookkunst ,maar t lijkt ons heerlijk!! Geniet familie!!!!! Gr Cocky en Ton
  12. Broekhuizen:
    21 juli 2019
    Dat gaan we zeker doen dank je wel