Luchthaven 2 Taipei

21 juli 2019 - Dayuan Township, Taiwan

Zojuist geland op de luchthaven van Taipei, op Schiphol hadden we een kleine vertraging van een half uur en hebben er ruim 13 uur over gedaan.

Omdat je gewend bent om in Europa te vliegen en dus ook de kortere vluchten hebt is wel een hele ervaring om in zo’n grote                      Boeing 777-300er te zitten en dus ook de luxe te zien in het vliegtuig. Allereerst kom je dus langs de business Seats waar je 1 en al luxe ziet daarna kom je bij de premium economy class en daar word de luxe al iets minder en dan kom je dus in de gewone economy class en je raad het al daar is de luxe nog weer iets minder en toch weer meer dan op de vluchten die je gewend bent. De mannen hadden geluk want die zaten op stoel nummer 40A,B en C en daar begint de economy class dus zit er niemand voor je en heb je dus beenruimte zat, de dames zaten daar achter op stoelnummer 41 C en D.

We settelen ons in de stoelen en gaan ons opmaken voor een reis van 13 uur, nu 13 uur later moet ik eerlijk zeggen dat het mij enigszins meegevallen is. Alleen vond niet iedereen het eten in het vliegtuig lekker😂☺️ Dus dat word nog wat de komende 2 weken😳ook daar moet ik eerlijk zeggen dat het mij goed gesmaakt heeft.

Nu zijn we op Taipei AirPort en wachten we om te gaan boarden voor luchthaven nummer 3en onze eindbestemming Jakarta.